יום ראשון, 1 ביוני 2014

עלי כותרת כל מזרון וטבעת אירוסין

חשבתי על דרך טובה להציע לה נישואין, אני ועינב הכרנו בעבודה, אני עבדתי בחנות מזרונים מאוד מוכרת, והיא הייתה עובדת חדשה, אני העברתי לה חפיפה על כל הסוגים השונים של מזרונים שיש בחנות, היה בנינו קליק מהרגע הראשון, אחרי יומיים כבר יצאנו לשתות, היא סיפרה לי שהיא רק עברה לת"א ושהיא במקור מקריית ים, שהכל מאוד מרגש אותה בעיר הגדולה, שהיא אוהבת את זה שכולם נראים פה כאילו יצאו מקטלוג אופנה, שיש בכל מקום פאבים, אבל היא לא ממש מכירה פה אף אחד.

עינב ואני הפכנו להיות חברים טובים, כי עבדנו יחד והיא לא רצתה לקחת את זה לכיוון רומנטי, אבל הייתי מאוהב בה מהרגע הראשון, היא הכירה את כל החברים שלי וידידות, וכולם אמרו לי שהיא בחורה מושלמת ואני חייב לעשות צעד כבר.

אחרי חצי שנה עזבתי את החנות מזרונים, כי קיבלתי הצעה טובה במקום אחר ובתחום של הלימודים שלי, החלטתי שזה הרגע שלי לעשות משהו. בסיום היום עבודה, ליוויתי אותה הביתה, ואז נשקתי אותה, היא לא עצרה אותי, היא הסתכלה עליי ואמרה לי, לכבוד מה זה? עניתי לה שיותר אנחנו לא עובדים יחד אז אפשר להיות חברים, לא?

היא צחקה ואמרה: אתה מציע לי חברות? עניתי שכן, אבל רק אם היא מסכימה. והיא הסכימה. היינו עברנו לגור יחד ועכשיו אנחנו שנתיים יחד, ואני רוצה להציע לה נישואין, כבר קניתי טבעת, וחיכיתי ליום המתאים. יום אחד היא התקשרה שהיא מתעכבת בעבודה כי עושים חישוב מלאי, שאלה אם אני יכול לקנות לאכול.

זה היה הסימן שלי, הלכתי לחנות פרחים וקניתי עלי כותרת של וורדים, הנחתי על מזרון בחדר שינה (אין לנו מיטה), בצורת לב, שבאמצע הלב יש את הקופסא של הטבעת אירוסין.

סידרתי מלא נרות בבית, וחיכיתי. ואז היא נכנסה, מה זה ? יש הפסקת חשמל ? שאלה.

לקחתי אותה לחדר שינה והיא התחילה לבכות מתרגשות שאלתי " עינב, האם.." והיא צעקה "כןןןןןן"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה